Home Sweet Home PR jest firmą doradztwa komunikacyjnego, specjalizującą się w obsłudze firm, marek i osób związanych z branżą dom i wnętrze.


Dzięki specjalizacji, dysponujemy:

  • bliskimi relacjami z dziennikarzami i blogerami, zajmującymi się tematyką wnętrzarską,
  • rozumieniem potrzeb architektów i projektantów wnętrz,
  • szeroką wiedzą w zakresie imprez branżowych, konkursów, rankingów, nowych inicjatyw czy ciekawych miejsc,
  • doświadczeniem w realizacji niestandardowych działań, szytych na miarę marek wnętrzarskich.
HSH

Duet zarządzający

Justyna Siejka

Justyna Siejka

Z branżą public relations związana od 2006 r. Pracowała w Havas PR Warsaw (dawne Euro RSCG Sensors), a wcześniej w Effective Public Relations i Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Zaangażowana w tworzenie / realizację kilku kampanii nagrodzonych Złotym Spinaczem. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej i London School of Public Relations. Stypendystka Vodafone Foundation, członek brytyjskiego The Chartered Institute of Public Relations. Prywatnie najchętniej spędza czas w kuchni, teatrze i sklepach z wyposażeniem wnętrz.

Marcin Poboży

Marcin Poboży

W obszarze public relations pracuje od 2005 r. W Ministerstwie Finansów współtworzył i realizował kampanię promocyjną Krajowej Informacji Podatkowej. Następnie w agencji Effective Public Relations obsługiwał klientów z segmentu “dom i wnętrze” m.in. marki Dulux i Stanley. Przez 4 lata był PR managerem w Benjamin Moore Polska. Absolwent Prawa oraz Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył z wyróżnieniem studia podyplomowe Public Relations w Szkole Głównej Handlowej. Każdą wolną chwilę poświęca rodzinie i piłce nożnej.

Oferta

Relacje z mediami


  • Tworzenie strategii komunikacyjnych
  • Prowadzenie biura prasowego
  • Organizacja konferencji i wyjazdów prasowych
  • Planowanie, zakup, monitoring mediów

Komunikacja do architektów


  • Opracowywanie programów współpracy z architektami
  • Organizacja szkoleń i eventów dla architektów
  • Prowadzenie i promocja konkursów skierowanych do architektów
  • Doradztwo w zakresie udziału w wydarzeniach branżowych i targach

Produkcja materiałów promocyjnych


  • Realizacja sesji foto
  • Projekty graficzne
  • Copywriting
  • Koordynacja projektów wydawniczych

Szkolenia & doradztwo wizerunkowe


  • Prowadzenie szkoleń nt. marki własnej architekta
  • Działania PR dla pracowni projektowania wnętrz
  • Budowanie eksperckiego wizerunku architektów
  • Opieka nad stronami www i kanałami social media